Uncategorized

Τρόποι Πληρωμής

 

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε λογαριασμό τραπέζης με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία μας.

ALPHA        

ΙΒΑΝ:GR74 0140 7320 7320 0200 200 4919

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ:7320 0200 200 4919

ΕΘΝΙΚΗ               

ΙΒΑΝ: GR43 0110 8130 0000 8130 0184 652

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 81300184652

EUROBANK               

ΙΒΑΝ: GR53 0260 1240 0003 1020 0645 384

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 0026.0124.31.0200645384

ΠΕΙΡΑΙΩΣ               

ΙΒΑΝ: GR15 0172 2700 0052 7008 9829 441

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 52 7008 9829 441

Δικαιούχος: ΗΛΕΚΤΡΟΧΩΡΟΣ Ο.Ε

* Ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση, λόγω αδυναμίας ταυτοποίησης της πληρωμής, αν στην αιτιολογία δεν αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι οι παραγγελίες που καταχωρείτε, με τρόπο εξόφλησης, την  κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, θα παραμένουν ενεργές για την εξόφληση τους  ή παραλαβή από εσάς, για 2 (δύο) εργάσιμες ημέρες. Με την πάροδο του χρόνου αυτού, θα αποδεσμεύεται το προϊόν και η παραγγελία σας θα ακυρώνεται.

Δεν ισχύει, σε περιπτώσεις που το προϊόν που έχετε επιλέξει είναι στα αναμενόμενα μας προϊόντα. Εκεί, η καταληκτική ημερομηνία θα είναι 2 μέρες  μετά την ειδοποίηση σας, ότι έχουμε παραλάβει και μπορείτε με την σειρά σας, να εξοφλήσετε και να σας το στείλουμε  ή να παραλάβετε από το κατάστημα μας.

Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί και θα επιστραφεί στην εταιρεία μας.

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε τράπεζα που συνεργάζεται με το σύστημα ΔΙΑΣ μέσω φυσικού καταστήματος, e-banking ή phone banking – ανάλογα με τις δυνατότητες της κάθε τράπεζας.

Εάν ο πελάτης επιλέξει να κάνει έμβασμα μέσω άλλης τράπεζας, μη συνεργαζόμενης με την εταιρία μας, οφείλει να καταβάλει τα έξοδα εμβάσματος που χρεώνει το τραπεζικό σύστημα.

Στην περίπτωση που παρουσιάζονται καθυστερήσεις στα διατραπεζικά συστήματα, και κωλυσιεργούν την εμφάνιση του ποσού εξόφλησης στο λογαριασμό της εταιρίας μας και σε καμμία περίπτωση η ευθύνη δε βαραίνει την εταιρεία.

Η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας σας ξεκινάει μόνο εφόσον πραγματοποιηθεί και εμφανιστεί η μεταφορά του ποσού εξόφλησης στο λογαριασμό της εταιρείας.

Μέσω Πιστωτικής κάρτας

Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με χρέωση πιστωτικής, την οποία αποδέχεται προς συναλλαγή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.

Το κατάστημά μας δέχεται τις κάρτες όλων των τραπεζών εκτός από Diners και American Experss.

Σύμφωνα με τον νέο νόμο 4446/2016, όλες οι συναλλαγές άνω των 500€, θα εξοφλούνται ηλεκτρονικά με χρήση κάρτας ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση της αντικαταβολής σε κούριερ ή για παραλαβή σας από κατάστημα της κούριερ.

Δεν μπορείτε να εξοφλήσετε με μετρητά τα ποσά άνω των 500€. Μόνο με χρήση πιστωτικής-χρεωστικής κάρτας ή κατάθεση σε τράπεζα.

Ασφάλεια Πληρωμών

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Nexi e-Commerce” της Nexi Payments Greece S.A. και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL).

Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

  1. Για την ολοκλήρωση της σχετικής συναλλαγής, θα ζητηθεί από τον Χρήστη να καταχωρήσει επί του περιβάλλοντος της ως άνω τράπεζας τα ακόλουθα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτας:
    i) τον αριθμό της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
    ii) την ημερομηνία λήξης αυτής,
    iii) το ονοματεπώνυμο του κατόχου της κάρτας, και
    iv) τον τριψήφιο αριθμό εξακρίβωσης της αυθεντικότητας της κάρτας (CVV/VISA ή CVC/MC) που εμφανίζεται στην οπίσθια όψη της κάρτας.
  2. Συνίσταται σε έκαστο Χρήστη να μην ολοκληρώνει τη σχετική συναλλαγή, προτού ελέγξει την ακρίβεια των στοιχείων που έχει δηλώσει, συμπεριλαμβανομένου του ποσού που επιθυμεί να πληρώσει. Σε κάθε περίπτωση η συμπλήρωση των ως άνω πεδίων γίνεται με ευθύνη του Χρήστη της ηλεκτρονικής (Online) πληρωμής. Το Κέντρο μας ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν λανθασμένες χρεώσεις που οφείλονται σε τυχόν παραδρομή κατά την πληκτρολόγηση εκ μέρους του Χρήστη.
  3. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της σχετικής συναλλαγής, εμφανίζεται στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού του Χρήστη αναδυόμενο παράθυρο με συνοπτικό μήνυμα, το οποίο τον πληροφορεί για την επιτυχή έκβαση της συναλλαγής, ως και τα κύρια στοιχεία αυτής (πχ. Η συναλλαγή σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία! Αριθμός συναλλαγής **********, συνολικό ποσό πληρωμής —,00 €. Ευχαριστούμε!). Συνίσταται σε έκαστο Χρήστη να σημειώνει και διατηρεί τον αριθμό συναλλαγής έως ότου η σχετική συναλλαγή εμφανιστεί στο ιστορικό πληρωμών του.
  4. Η ενημέρωση του υπολοίπου της καρτέλας εκάστοτε μαθητή ολοκληρώνεται συνήθως εντός χρονικού διαστήματος μίας (1) έως και τριών (3) εργασίμων ημερών από την επόμενη της ολοκλήρωσης της σχετικής συναλλαγής.

ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ (ONLINE) ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  • Στοιχεία απαραίτητα για την εκτέλεση της ηλεκτρονικής πληρωμής (π.χ. στοιχεία των πιστωτικών/χρεωστικών καρτών) δεν συλλέγονται από το Κέντρο μας, αλλά μόνον από την ως άνω συνεργαζόμενη τράπεζα (ALPHA BANK – Nexi Payments Greece S.A.). Η οθόνη στην οποία εισάγονται τα στοιχεία αυτά βρίσκεται στο ασφαλές περιβάλλον του συστήματος της τράπεζας ALPHA BANK – Nexi Payments Greece S.A., έτσι ώστε τα δεδομένα αυτά να συλλέγονται απευθείας από την τελευταία χωρίς την παρέμβαση του Κέντρο μας. Κατά συνέπεια το Κέντρο μας, δεν συλλέγει ούτε αποθηκεύει και εν γένει επεξεργάζεται σε κανένα στάδιο της εκτέλεσης της πληρωμής στοιχεία απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής, ούτε και αναμειγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στην εκτέλεση αυτής. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή/και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική/χρεωστική τους κάρτα, οι Χρήστες θα πρέπει αντίστοιχα να απευθύνονται απευθείας στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους.
  • Το Κέντρο μας ενημερώνεται από την τράπεζα ALPHA BANK – Nexi Payments Greece S.A., για την εκτέλεση ορισμένης συναλλαγής, μόνο μετά την ολοκλήρωση αυτής και μόνο για το σκοπό της ενημέρωσης του τρέχοντος υπολοίπου. Η εν λόγω ενημέρωση, η οποία πραγματοποιείται μέσω email ή/και ειδικής εφαρμογής / ιστοσελίδας της ως άνω τράπεζας δεν καταλαμβάνει σε καμία περίπτωση στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του Χρήστη, παρά αποκλειστικά και μόνον τα εξής στοιχεία της συναλλαγής:
    i) Την ημερομηνία και ώρα συναλλαγής,
    ii) Το ακριβές ποσό πληρωμής και
    iii) Τον αριθμό ηλεκτρονικής πληρωμής.
  • Τα ως άνω στοιχεία δεν θα αποκαλυφθούν σε τρίτα πρόσωπα για άλλους μη σχετικούς σκοπούς.
  • Η χρήση της ηλεκτρονικής (Online) πληρωμής αποτελεί σαφή εκ μέρους εκάστου χρήστη δήλωση συναίνεσης, κατά την έννοια του Κανονισμού Ε.Ε. 2016/679 (GDPR), χρήσης των προσωπικών του δεδομένων από την τράπεζα ALPHA BANK – Nexi Payments Greece S.A. ή/και του Κέντρου μας, για τις ανάγκες λειτουργίας της ως άνω υπηρεσίας.

Δ’. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ (ONLINE) ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  • Οι Χρήστες της ηλεκτρονικής (Online) πληρωμής οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για την διασφάλιση του απόρρητου των στοιχειών τους (όλως ενδεικτικά χρήση antivirus) και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν την εν λόγω υπηρεσία, όπως αυτή παρέχεται από το Κέντρο μας, ήτοι σύμφωνα με τις παρεχόμενες οδηγίες, έχοντας υπ’ όψιν τους ότι οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς πρέπει να τηρούνται σε κάθε περίπτωση.
  • Οι Χρήστες της ηλεκτρονικής (Online) πληρωμής αποδέχονται ότι απαγορεύεται να επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πιθανά κενά ασφάλειας των συστημάτων του Κέντρου μας προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων Χρηστών ή/και να επηρεάσουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ασφάλεια των συστημάτων αυτού. Σε περίπτωση που ορισμένος Χρήστης αντιληφθεί κάποιο περιστατικό σχετικό με την ασφάλεια των στοιχείων του ή/και των συναλλαγών του θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Τράπεζάς του και να αναφέρει το πρόβλημα. Τέλος, σε κάθε περίπτωση που υποπίπτει στην αντίληψη του Χρήστη μη ορθή χρήση της ηλεκτρονικής (Online) πληρωμής, οφείλει επίσης να ειδοποιεί άμεσα το τηλεφωνικό κέντρο του ηλεκτρονικού καταστήματος τηλ: 2311291929 και να καταγγέλλει το περιστατικό ή να αποστείλει email στο [email protected] αναγράφοντας σχετικές λεπτομέρειες για το περιστατικό.
  • Ο Χρήστης πρέπει να κατανοήσει ότι είναι υπεύθυνος για κάθε πράξη του στο διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιεί την ηλεκτρονική (Online) πληρωμή με παράνομο ή αντισυμβατικό τρόπο.

Ε. ΕΥΘΥΝΗ & ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

  1. Ο Χρήστης κατανοεί και αποδέχεται ότι το Κέντρο μας απλώς παρέχει σύνδεση με το διαδικτυακό τόπο της τράπεζας E ALPHA BANK – Nexi Payments Greece S.A. και ότι ως εκ τούτου ουδεμία ευθύνη έχει για την ασφάλεια και τη νομιμότητα της σχετικής κάθε φορά συναλλαγής.
  2. Το Κέντρο μας δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για τυχόν αδυναμία πρόσβασης των Χρηστών στην ηλεκτρονική (Online) πληρωμή ή/και οποιαδήποτε ζημία τυχόν υποστούν αυτοί εξαιτίας ή επ’ αφορμής της χρήσης της υπηρεσίας αυτής.
  3. Περαιτέρω το Κέντρο μας διατηρεί το μονομερές και απεριόριστο δικαίωμα προσωρινής ή/και οριστικής διακοπής της ηλεκτρονικής (Online) πληρωμής με ή/και χωρίς προειδοποίηση προς τους Χρήστες για οποιοδήποτε λόγο.
  4. Το Κέντρο μας δικαιούται να τροποποιεί οποτεδήποτε, χωρίς προειδοποίηση τους παρόντες Όρους.

ΣΤ. ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  1. Το Κέντρο μας συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ως αυτή τροποποιείται και ισχύει κάθε φορά, συμπεριλαμβανομένου του Κανονισμού 679/2016 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι όροι χρήσης της ιστοσελίδας μας, τους οποίους μπορείτε να δείτε εδώ <link, καθώς η πολιτική για τα προσωπικά δεδομένα της εταιρείας μας, την οποία επίσης μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ <link.

Με Μετρητά

Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με μετρητά, καταβλητέα σε ταμείο καταστήματος, όταν ο πελάτης επιλέξει “παραλαβή από το κατάστημα”, όπως ορίζεται αναλυτικά κατωτέρω.

Με αντικαταβολή

Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις μέσω αντικαταβολής, δηλαδή με την καταβολή του οφειλόμενου ποσού στον εξουσιοδοτημένο προς είσπραξη διανομέα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ κατά την παράδοση των πωληθέντων στον δηλωθέντα, κατά παραγγελία, τόπο παράδοσης. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και είναι δεκτή για ποσά έως 500€, ενώ αποκλείεται για μεγαλύτερα ποσά. Σε περίπτωση συνολικού τιμήματος πώλησης (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και λοιπών επιβαρύνσεων) ποσού μεγαλυτέρου των 900€ η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει τη διακριτική ευχέρεια να ζητήσει προκαταβολή μέρους του συνολικού ποσού για την έναρξη εκτέλεσης της πώλησης, είτε με καταβολή μετρητών σε κατάστημα είτε με την χρέωση πιστωτικής κάρτας του πελάτη ή ακόμα και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας. Σε περίπτωση δε άρνησης του πελάτη να καταβάλει το ποσό της οριζόμενης προκαταβολής, δικαιούται να απόσχει από την έναρξη εκτέλεσης των υποχρεώσεών της από την πώληση, έως ότου συμμορφωθεί ο πελάτης ως προς την εν λόγω αξίωση. Αυτό ισχύει ιδίως, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, σε περιπτώσεις που κάποιο ή κάποια από τα πωλούμενα προϊόντα απαιτείται να παραγγελθούν από προμηθευτή. Για όλες τις πωλήσεις με καταβολή του τιμήματος με αντικαταβολή, η επιβεβαίωση και αποδοχή της παραγγελίας γίνεται όπως σε όλες τις περιπτώσεις εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία – e-mail) αλλά στην περίπτωση αυτή, απαιτείται επιπρόσθετη τηλεφωνική επιβεβαίωση, απευθείας με τον πελάτη. Επίσης, σε περίπτωση που για την αγορά ζητείται έκδοση τιμολογίου (πώληση σε επιτηδευματία), η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη ως τρόπος εξόφλησης.

Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, θα πρέπει σε διάστημα 5 ημέρων από την άφιξη του προϊόντος στο τοπικό κατάστημα κουριερ ή να την έχετε αποδεχθεί, στην περίπτωση αποστολής της στον χώρο σας ή να έχετε παραλάβει εσείς από το κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας κουριερ.

Εξόφληση με τραπεζική χρηματοδότηση

Η εταιρεία παρέχει στους πελάτες της την επιλογή χρηματοδότησης μέσω της tbi bank – Branch Greece. Ανάλογα το ύψος του καλαθιού, αυτομάτως επιλέγεται ένα από τα 2 διαθέσιμα χρηματοδοτικά προϊόντα της τράπεζας.

  • Για αγορές 20€ έως 300€ (buy now pay later). Η τράπεζα εγκρίνει τη χρηματοδότηση μετά από αξιολόγηση της αίτησης του πελάτη η οποία πραγματοποιείται σε περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας. Η αίτηση αξιολογείται με βάση την εκάστοτε ισχύουσα πιστωτική πολιτική και εφόσον πληρούνται τα πιστωτικά κριτήρια. Η χρηματοδότηση παρέχεται άτοκα ενώ υφίσταται ένα επιπλέον κόστος χρέωσης υπηρεσίας από την τράπεζα. Η εξόφληση της χρηματοδότησης ορίζεται σε 4 ισόποσες μηνιαίες δόσεις και η πρώτη δόση εξοφλείται κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της αίτησης. Οι επόμενες 3 δόσεις χρεώνονται ανά 30 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας σας. Ο παραπάνω τρόπος πληρωμής αποτελεί μορφή τραπεζικής χρηματοδότησης με συμβαλλόμενους τον πελάτη και την τράπεζα και δεν συνδέεται με κανένα τρόπο με την εταιρεία ούτε δύναται η παροχή τέτοιου είδους χρηματοδότησης απευθείας από την εταιρεία. Ο εκάστοτε πελάτης είναι απαραίτητο να έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του προκειμένου να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία. Απαραίτητα έγγραφα για την αίτηση είναι ένα από τα αποδεκτά από την τράπεζα πιστοποιητικά ταυτοπροσωπίας όπως ταυτότητα ή διαβατήριο. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την σελίδα buy now pay later.
  • Για αγορές άνω των 300€ έως 10.000€ (online αγορές). Η τράπεζα εγκρίνει τη χρηματοδότηση μετά από αξιολόγηση της αίτησης του πελάτη η οποία πραγματοποιείται σε περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας. Η αίτηση αξιολογείται με βάση την εκάστοτε ισχύουσα πιστωτική πολιτική και εφόσον πληρούνται τα πιστωτικά κριτήρια. Η χρηματοδότηση παρέχεται έντοκα και διαφέρει ανάλογα με το πλάνο εξόφλησης που θα επιλέξει ο πελάτης, ενώ υφίσταται ένα επιπλέον κόστος χρέωσης υπηρεσίας από την τράπεζα. Ο χρόνος εξόφλησης της χρηματοδότησης ορίζεται από τον αριθμό δόσεων που ο πελάτης θα ορίσει από τις διαθέσιμες επιλογές στο περιβάλλον αίτησης της τράπεζας. Ο παραπάνω τρόπος πληρωμής αποτελεί μορφή τραπεζικής χρηματοδότησης με συμβαλλόμενους τον πελάτη και την τράπεζα και δεν συνδέεται με κανένα τρόπο με την εταιρεία ούτε δύναται η παροχή τέτοιου είδους χρηματοδότησης απευθείας από την εταιρεία. Ο εκάστοτε πελάτης είναι απαραίτητο να έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του προκειμένου να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία. Απαραίτητα έγγραφα για την αίτηση είναι α) ένα από τα αποδεκτά από την τράπεζα πιστοποιητικά ταυτοπροσωπίας όπως ταυτότητα ή διαβατήριο, β) Τελευταίο εκκαθαριστικό σημείωμα ή άμεση σύνδεση με το Taxisnet κατά την διάρκεια της αίτησης στο περιβάλλον της τράπεζας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την σελίδα online αγορές.

Διαδικασία: Ομοίως και στις 2 περιπτώσεις, η παραγγελία ολοκληρώνεται από τον πελάτη και δημιουργείται ένα προσωποποιημένο link που οδηγεί σε περιβάλλον της τράπεζας όπου και θα πρέπει να ολοκληρωθεί η αίτηση χρηματοδότησης. Το χρονικό περιθώριο για την ολοκλήρωση της αίτησης είναι 5 ημερολογιακές ημέρες. Ο προβλεπόμενος χρόνος απάντησης από την τράπεζα μετά την ολοκλήρωση της αίτησης είναι λίγα λεπτά. Μετά την έγκριση της χρηματοδότησης, ενημερώνονται αυτομάτως όλες οι μεριές και η παραγγελία εξελίσσεται στα επόμενα στάδια, όπως με τους υπόλοιπους τρόπους πληρωμής. Σε κάθε διαφορετική περίπτωση από την έγκριση, ενημερώνονται όλες οι μεριές και αυτομάτως ακυρώνεται η παραγγελία.

Επιστροφές και Υπαναχωρήσεις: Στις περιπτώσεις επιστροφής των προϊόντων οι πελάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με την tbi Βank, προκειμένου να καταθέσουν την αντίστοιχη αίτηση επιστροφής χρημάτων. Η τράπεζα με την σειρά της ενημερώνει την εταιρεία μας και ενεργοποιείται η αντίστοιχη διαδικασία επιστροφής.

Περισσότερες πληροφορίες για την τράπεζα και τα προϊόντα της είναι διαθέσιμες στην επίσημη ιστοσελίδα της tbi bank.